konsten att sälja kakor

jo har spenderat förmiddagen med att sälja kakor med merissa.
en sak som jag stör mig väldigt mycket på är vissa personer.
dom går nära och ler lite och kollar på kakorna och frågar massor om dom.
och vad händer sen? jo, DOM KÖPER INGA KAKOR. inte okej!
dom tänker säkert "nu ska jag lura dom små ungdommarna lite heheh*evil*"
dethär är inte okej! så gör man inte, ger oss hopp och sen bara skiter i det.
ush på sådanna tanter.
ush fy

själv sitter jag nu och knaprar på maddes underbara kakor. jag ska anställa henne som min personliga kock. säger hon nej ska jag hota henne med en stift penna i armen :)




merrissa säljer kakor


Kommentarer
Postat av: Merissa

Detta gillar vi... men det var jättekallt fast hade ju dig :)

2009-12-12 @ 12:51:09
Postat av: SIMONE CALZONE

hahah. ja, varulv ;D

2009-12-12 @ 13:40:28
Postat av: Mjau

IIIH! Tvinga mig aldrig att baka de där djävulskakorna igen, då dör jag.

2009-12-12 @ 18:05:41
URL: http://ninjamd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0