vad fan är dethär?

kommer hem efter att ha vandrat i snön och bemöts av dethär på köks bordet?
va fan är dethär?
det är lixom brunt och ser kletigt ut men endå inte! asså inte trevligt.
jag vadå ska jag smaka eller? det kan ju vara farligt dom har ju skrivit med en text som är svår att förstå (om man inte är arab då) jag antar att mamma tycker dethär är JÄTTEGOTT eftersom hon har köpt hem det?
hon tycker säkert inte det hon kommer sitta där med sit leende och äta dendär konstiga "maten" eller vad det nu är, vet inte riktigt vad man ska kalla det. ialf hon kommer sitta där "mummms fillibabba" för att impa på henes fästman eller något? nee.. jag tycker att vi ska ha vanlig mat hemma, vad hände med de gamla hedliga lussekatterna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0