-

 

Jag har insett att min senaste kyss: är en av dom kyssarna som jag alltid kommer att minnas. och jag saknar hans kyssar <3
Jag pratar: väldigt mycket.
Jag avskyr när folk: pratar om trååkiga saker som typ... bilar ?
Min bästa vän är: jag har ingen bästa vänn bara ett få tal superbra vänner, som jag älskar. jag tycker inte att man ska sätta ettiket på folk. 
Min första vän hette: emma typ ? haha
Kärlek är: underbart. skit. smärta. glädje. allting.
När jag borstar tänderna: stoppar jag en pinne i munnen ? :D
När jag lagar mat: e jag glad. älskar att laga mat!
Jag tänder på: axlar haha! och lukten.. mm.. lukten haha.
Jag är rädd för: läskiga folk, och barn ,, asså farliga barn som typ the children
Den värsta känslan är: nervositet.
Den bästa känslan är: Lycka
Jag är bäst på: överdrivet dåliga skämt
Jag är sämst på: Matte. ush. matte
Om jag var ett djur skulle jag vara
: en katt.
Min mobiltelefon: är blå och svart med tangentbord
När jag vaknar på morgonen: ligger jag helst kvar och räknar ut exakt hur många mer minuter jag kan sova och om jag verkligen måste äta frukost ?
Bebisar är: mycket små. mycket.
Klädstorlekar:är något som finnns i kläder
Skostorlek:  är något som finns i skor
Äter: helst mat. inte fisk!
Dricker: iskaffe, mjölk, kaffe, te allt typ.
Utbildningar: BF- pogrammet andra året.


Guld/Silver: silver :D
Glass: Ben & Jerry's
Negativa egenskaper: när jag blir arg så måste jag använda mycket fula ord anars får jag inte ut min ilska haha
Positiva egenskaper: jag är faktiskt rätt snäll
Civilstånd: Boyfriend. sandsatt i egypten. haha fattar ni ? SAND..EGYPTEN hahha.
Älskar: många saker. :)
Hatar: snö för tillfället.
Musik: R&B <3
Syskon: Sanna och Jasmin
Körkort: Håller på ;)
Intressen: Music <3
Favorit-Bil: Bmw m3
Favorit-Mode-Märken: LV <3
Favorit-Skönhets-Märken: maybeleine newyork e bra!
Favorit-Parfym: har typ 40, men arabian night är min favorit.
Favorit-Färg: Lila :D
Favorit-Accessoar: Smycken!
Favorit-Butiker: Hmmm glitter typ.
Favorit-Godis: chocklad.
Favorit-Film: keith, body of lies m.m
Favorit-Årstid: vår
Favorit-Stad: Portsaid. the place where the good stuffs happen haha.
Favorit-Artist: Jesse McCartney <3
Favorit-Djur: katt

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0