April April din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!

Ja , Skämt dagen med stort D.
Hur gick det för er ? lurade ni skiten ur någon ?
Dom jag lyckades bäst med var nog Matilda och mamma och pappa.
Mammas lur !    - Jag har kissat på mig
Matildas lur ! - Jag ska flytta
Pappas lur - dom drog in min apu plats
Haha ni är så ägda , ialf min pojkvän (den onda jävlen) har planerat ett skämt med sina vänner till mig i veckan.
Och dom lyckades ! Fan vad jag grät asså. Jag tycker inte om någon av dom just nu, fy fan asså hah
Men det är ju första april, man måste ju ha lite kul!

Dagen: Var i skolan, höll inte käfen en minut.. hyperaktiv och skit haha.
efter skolan drog jag med lilla syster till mat och delhi, hon åt pasta, och jag köpte kinamat.
när jag komm hem sommnade jag, och vaknade för inte allt för länge sedan. men det behövdes efter min sömnlösa natt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0