Godmorgon !

Så nu är jag redo förförsta dagen på Apu:n.
Ska vara i klass 1d idag, jag är lite nervös men ska möta en vänn innan som jag kan gå med.

Har tänkt på en sak, Domhär personerna har aldrig träffat mig förut och har ingen aning om vem jag är.
Jag kan ju skapa en helt ny image av migsjälv. tex. jag kan bryta på albanska? klä ut mig till punkare? eller kanske komma dit naken och påstå att jag är nudist.
Men jag valde att vara migsjälv ( tyvärr i know)

Ialf nu ska jag käka upp min frukost och dra!

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: stephanie

sv.hejsan.tack så jätte mycket.gillar verkligen din också.allt bra.kram

2010-04-26 @ 14:18:51
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Merissa

hahhhaha smart ide simone. jag tycker att du ska börja bryta på albanska =)

2010-04-26 @ 19:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0