Godnatt.

Trodde att man skulle känna sig lite mer som i stil typ med kungen eller något när man är så rik som jag är just nu. Men jag känner mig som vanligt. En stor besvikelse.

Imorgon är det skola igen, rätt skönt om jag ska vara ärlig. tillbaka till vardagen.

Förövrigt försöker jag planera in när jag ska tillbaks till Egypten (mitt hemland, jag är som turist i sverige. söker asyl nu) skämt och sido. Jag är faktiskt svensk.
Men det måste ju passa bra när jag åker för både mig och babe, tänker inte åka i sommar! kommer ju svettas ihjäl. haha.


Portsaid, Egypten. ill be back, ill be back ;)

Kommentarer
Postat av: stephanie

hejsan.fin blogg.kram

2010-04-12 @ 09:23:33
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0