interjuv med sanna

Lovar du att svara ärligt?

Jaa.

Vad kallas du ?

Sanna

Hur gamal är du ?

15 snart 16

Vet du att det typ är en film?

hehe nee fr den heter 13 snart 30 *harkel*

har du sett den?

ja, tror jag. eller.. jo det har jag

Var den bra?

ehh.. jag minns inte eller jo eller jo det var den!

vem är huvudrollen?

de e väll typ *gäsp* vänta ska kolla på imdb

Men det får du inte!

ne men då får jag väll gissa

Gör det då!

ehh typ eh vad heter hon eh..men vad heter hon? eh hehhe, slå sig själv i huvudet:S jag har det på tungan, justeee Jennifer garner

studerar du ?

ja

vad?

jag går grundskolan 9an

Är det kul ?

ja...lite stressigt

vill du hoppa av?

ne...

Varför inte?
*gäsp* det är viktigt att gå i skolan och alla mina kompisar är där, inte alla men några,

vad tycker du om sverigedemokraterna?

eh. hehhe dom är inte så bra du.

Vad tycker du om palmes insatts som fritidslärare i torsdags eftermiddags ?

jag var inte med förstår du

Du är medveten om att han är död va?

mmjjee neee. vem sa du ?

olof palme

jaha jag hörde inte..jag tyckte du sa ragnar.

några sista ord?

gud va tråkigt att du inte har några mer frågor!

Sanna herself


Kommentarer
Postat av: sanna

om mig igen :)

2010-04-26 @ 13:49:45
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/
Postat av: tina

Hjälp :)

Jag funderar på att byta namn, vad tycker du jag ska välja av de tre jag har skrivit på min blogg:) hade varit glad om du hade kommenterat (Y)! kram <3

2010-04-26 @ 14:24:30
URL: http://missfakehair.blogg.se/
Postat av: Maackyy

så söt blogg du har!

2010-04-26 @ 14:28:39
URL: http://kandykupps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0