Om mig

1. vad heter du? Simone
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? I like my name!
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? tror bara att det var Simone som alternativ
4. vilket stjärntecken är du? kräfta. eller Canser som man säger i amerika
5. vilken årgång är du? jag är en stolt 92:a
6. vart bor du? en liten stad i småland
7. bott utomlands? nope, men hoppas någongång
8. flyttat antal gånger? Hm.. 5 ggr tror jag
9. vart skulle du vilja bo? trivs här, men närmre älskling skulle ju inte skada
10. yrkesval? ska bli lärare
UTSEENDE
2. hur lång är du? 1.70
3. hårfärg och frisyr? brunt och självlockigt tjockt hår
4. ögonfärg? bruna
5. mest nöjd med? Mina ögon, och läppar
6. minst nöjd med? mina fötter!
7. skostorlek?41
8. glasögon? ibland haha
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen
FAVORITER
1. filmer?Keith, Body of lies m.m
2. låtar? r&b mest. och Jesse McCartney och Nick jonas är stora favoriter
3. årstider? höst
4. mat/dryck? kina mat & iskaffe!
5. djur? vill ha en katt.
6. färg? lila
7. parfym? Arabian night
8. tv-program? andra avenyn är favoriten
9. sysselsättning? studerar, pojkvännen, vänner, musik
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? jeansjacka
2. vad använder du just nu för skor? converse!
3. favoritfärg på kläder? glada färger, och rutiga killskjortor
4. favoritmaterial på kläder? hmm. jeans? tights?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? vettifan haha vilken fråga
6. favoritaffärer? Glitter (älskar smycken) haha
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? inte alls mycket
8. favoritmärke(n)?  Louis Vuitton!!
9. vad har du för byxstorlek? Olika
10. vad har du för tröjstorlek? Olika
BLANDAT
1. vad heter din morfar? Göte
2. var har du i din:
¤ jackficka just nu? Svart nagellack
¤ väska just nu? Neccessär med smink, mobil, nycklar,  plånbok, läppglans, anntekningsbok, maskot från cena mm 
3. vad är du beroende av? Min älskling + vänner, och iskaffe
4. vilket land kommer du i från? Sverige, fast det borde inte vara så inegnteligen hahah
5. vilken sorts lypsyl använder du? holaveds gymnasiet - på allas läppar hahaha
6. vad tror du på? kärlek :)
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen (ej troende)
8. vad köpte du senast? ett telefon kort
9. har du nåt husdjur? Nej, men vill ha en hund
10. vad bor du i? en villa
PRYLAR:
plånbok: fake LV som min pojkvnn köpte åt mig
tandborste: grön jävel
smycken: ca 200 halsband, 50 örhängen och 20 ringar ca 30 armband
solglasögon: svarta stora och fake raybans
underkläder: sköna
nagellack: svart eller mörk färg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0