OMG

Jo, slutade bita på naglarna för några månader sedan, och dom har växt och blivit fina och jag diggar dom verkligen. Men igår hände det tragiska.

JAG BRÖT EN NAGEL.
Jävla fjortis kan man tänka, vem bryr sig om det. Men till min förvåning blev jag jätteledsen och kännde mig verkligen jättebesviken.

Dum som jag är försökte jag limma tillbaka nageln med superlim ? superlim för keramik, för jag tänkte det är typ samma kvalite? asså det var jobbigt. gud. men idag har jag kommit över det , och vi går vidare med mitt lilla liv.

Tänk att döda hudceller kan ställa till med så mycket!

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv; haha vsg ;D bara så du vet stavas jag med inget h på slutet ;) hihi <3

Jaaa, den är underbar :DDDDD <3

är glad för att han har börjat svara fans på twitter nu :D hahah

2010-04-29 @ 21:43:49
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0