På tåget

Simone: Kolla sanna, ett hus... såg du huset?


Sanna: Simone, Finast med dina ögon är att jag kan se min egen spegelbild i dom


Sanna: *till gubbe på tåget som äter nötter* Får jag smaka?


Simone: *sanna lägger hårstrå på marken* nej sanna! dom kan ta ditt dna! och göra en till av dig, och jag tror inte att någon vill det!


Simone:*viskar* sanna...sanna...ta nötterna


Sanna: Simone du ska få din medecin snart....NEJ stirra inte på dom! dom kan inte rå för att dom ser ut sådär!


Simone: *gör konstiga saker med ögonen* vilket land är jag ifrån nu?
Sanna: island!
Simone: ne döö! grekland ser du väll!


Sanna: du vet domdär stora hamstrarna på öland djurpark ! dom tycker jag om

Simone: Du menar marsvin? hahahah

 


Kommentarer
Postat av: Merissa

VA!?

2010-04-25 @ 18:12:11
Postat av: sanna

om mig... igen :)

2010-04-25 @ 18:41:51
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0