utråkad

Sitter hemma ensam.
Sanna är hoss millan.
Mamma jobbar heldag
Zouhair är på antikmessa.
och Jasmin är i Tyskland.

HELT ENSAM

Fick nyss ett sms från babe:

"i missed you. is there any chance you can call me? i just ate pizza and i thought of you hehe. i will come back home late tonight. i love you much. mwah"

Kul kul, kan inte ringa för det är fucking röddag och affären är inte öppen, så jag kan inte prata med honom då heller. fy fan vad tråkigt jag har det.
Har ingen tv heller. vardagsrummet e låst och någon har flyttat på nycklarna wonder who..
och tv:n uppe är cp. och sannas rum undviker jag att gå in i så jag inte skapar ett andra världskrig. haha.

Men men , ska hitta på något nu.

Puss på alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0