Desperat.

Jag skulle ringa Cena 21.45 idag. Det bestämmde vi igår eftersom han är upptagen med Ramadan grejs innan.

Så jag ringer och ringer tills en arabspråkende kvinna (telefonsvar) börjar babbla att jag ska lämna ett medelande efter pipet. NEJ. Jag ringer igen och ingen. blåser håret. igen igen. Klockan blir då  21.15. Konstigt säger jag och ger upp.

Jag lägger mig ned i sängen och suckar och tar upp min kära iphone för att spela spel.
mm. Då märker jag att klockan är 20.15. Asså jag ringde en timme förtidigt. Och då är mobilen hemma så då är det klart att ingen svarar. Jag skrattar. Mycket. Och nu ska jag antageligen bli mobbad av cena om 10 minuter :D kul .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0