Fin dikt

Alexander har skrivit en fin dikt om Charlie, våran fisk.

Till Charlie:

Du var alltid den som fick oss att skratta
När du båten så snyggt ratta

...Du var den som alltid var i topp
När i Hätte du visa fina hopp

Du lärde Alle att göra dipps
När du på bryggan åt ett chips

Vi alla kommer ihåg hur båten läckte
När vi så fint din nacke knäckte

När krig kommer vi måste leva i bunker
När vi din kropp såg, sakta sjunker

Sjönk ifrån oss i SGB-gäng
Du på ytan fick däng

När du hoppade så fint på vågor
Du förstår inte våra lågor

Som brinner för dig Charlie min vän
Du var skyldig mig 1000 spänn!!



Kommentarer
Postat av: Merissa

ja Charlie jag saknar honom varje dag, han var helt underbar. Jag gråter för varje dag som går. R.I.P. CHARLE

2010-08-05 @ 21:44:55
URL: http://merissak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0