Hard work work

Dethär är fjärde gången jag skriver om dethär inlägget. Eftersom internet i en ladugård kan gämnföras med en snigel som har brutit benet och försöker ta sig till sjukhuset.
Iallafall, back to the real fakta. Jag sitter här då på loppisen, med Ziad. Han är väldigt social, sitter på andra sidan ladugården och skriker åt mig när han vill någonting. Försöker att förklara om internett uppkoppling för honom, det går ju bra eftersom han är så fruktansvärt bra på svenska! funderar på att göra det på arabiska. Typ, Zien el internet? tamam? la la internet hahaha. Men det lät inte så bra hahah!

Vi har iallafall jobbat i en timme nu, och gud vad mycket kunder vi har (läs:inga)
Ingen toalett finns det heller, det är inte ok. Man måste do what you gotta do bakom ladugården. Inte min stil, inte min still alls. Men jag ska bara jobba till två. s jag får väll hålla mig om jag skulle bli tvungen att gå. Oj vad trevligt, inlägget handlar helt plötsligt om Simones kissvanor!

Nu ska jag lyssna på Ziad när han pratar med någon på arabiska, för att lista ut om han pratar skit om mig :D



Kommentarer
Postat av: claudia

sv: tack, ja visst är det lite tufft :D

2010-08-03 @ 12:07:46
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0