Im going home..

Jag sov bara 3 timmar inatt.
Vaknade av att jag var blöt. Takfönstret i husvagnen var ju öppet medans det ösregna. Kul.

Men jag kunde inte sommna om iallafall så jag satte mig i förtältet och tog en smörgås.
Sedan gick jag på toan medans ingen var där. Toan är ungefär 1000 mil ifrån husvagnen och taket och golvet e öppet så det är som ett bås typ. Och det är ju ungefär som att sitta och utföra sina behov i ett klassrum så ja... Jag passade på när ingen var där lixom 4 på morgonen.

nu är klockan halv 7 iallafall och campingen börjar vakna till liv. Vi ska städa. Sen till gkås igen. Sedan drar vi hemmot (yes! Toalett utanför rummet + egen säng.) Vi hörs ikväll eller imorgon. allright? gut.

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Oj jobbigt att det regnade in! :(

2010-08-15 @ 07:39:23
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0