Strömavbrott.

Pratade med babe nyss i telen en timme.
30 grader + och strömmavbrott i nästan hela portsaid. igen lutkonditionering.
Synd om honom.
Eller inte MUWHAHAHA Jag dog av garv :D


Asså om han drar seriöst nästa vecka. Jag vet inte vad!
Ni förstår inte hur mycket han betyder för mig, och hur ensam jag kommer bli.
Vem ska jag mobba? Vem ska ta hand om mig när jag är ledsen?
Det är fruktansvärt jobbigt. Varige gång jag hör hans röst vill jag bara dö av att tänka på att jag kanske inte kommer få höra den, dendär djupa underbara rösten som jag är helt fast vid. Ush det finns inga ord. Vi tar dagen, one day at the time

 

Behövde skriva av mig lite. 



Kommentarer
Postat av: Mahhdä

Lille kattunge. :(

Vi ska ta hand om dig, och prata extra mörkt.

SGB ställer upp och bakar muffins åt dig!

Vi kommer aldrig att lämna din sida!

...förutom första veckan i skolan...

Eh,.. men annars finns vi alltid där för dig. :)

2010-08-04 @ 01:29:00
URL: http://ninjamd.blogg.se/
Postat av: sanna

hahah se du har madde och dem! och du vet innerst inne att chansen att han åker är minimal! ;) <3

2010-08-04 @ 21:51:14
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0