"they call me Jesse baby.."

Snart släpper Jesse sin nya singel, och i oktober så släpper han sitt 4th Solo album.
mmmmmmmmm Jag längtar så, ibland blir jag lite robert pattinson sjuk som merissa, fast Jesse då istället.

När jag var liten. typ 13 då. Då bakade jag tårta på hans födelsedag och tvingade sanna att klä ut sig till honom och blåste upp ballonger (merissa få inga ideer ok hahha)
Jag kysste mina Jesse affisher godnatt så det blev stora saliv fläckar. Jag hade över 1oo bilder på hela min vägg. Med andra ord, tapitserat.
Jag köpte allt med honom, sydde en Jesse väska. plus tröja. Ja jag var som Merissa är nu, så Jag förstår merissa när hon älskar Robert pattinsson, för jag vet hur det är. haha.
jaja..

Once a Jesse fan, Always a Jessefan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0