lite mer rolig engelska

- Jag tycker om bläckfisk och mesost.
- I think about inkfish and chicken cheese.

- Jag är fullständigt bakfull.
- I'm drunk-constantly back drunk.

- Tack, den här måltiden smakade utsökt!
- Thanks, this here goaltime tasted outsearched!

- Hör du du du!
- Hear you you you!

- Oj, min tunga slant!
- Oops, my heavy coin!

- Det killar!
- It boys!

- Var håller de hus?
- Where are they holding house?

- Rapa inte i hissen.
- Don´t rape in the elevator.

- Det är inte farten som dödar, det är smällen.
- It's not the fart that kills, it's the smell.


- Överdriv inte.
- Don't overdrive.

- Känn dig blåst.
- Feel you blown.

- Du är avskedad.
- You are offspooned.

- Nä, du! Den gubben gick inte!
- No you! That man didn't walk!

- Det ger jag sjutton i!
- I give seventeen in that!

- Han är bortrövad.
- He's away-assed

- Vid det här laget.
- Beside this team.




Kommentarer
Postat av: Madde

"Don´t rape in the elevator." I agree, please don't.

2010-02-26 @ 17:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0