skriver av mig min ilska

varför har vi halsar? jag tycker det är väldigt onödigt!
speciellt ett tillfälle som dethär!
here's the deal

Simuun wanna go to Madde tommorrow.

Simunns mamma thinks Simuun should stay home and get better.

eh, först och främst! ursäkta? eh jag måste typ till madde för det är typ viktigt. you know TRADITION
för det andra så bryr jag mig inte om att mina halsmandlar har svullnat upp och dom ser ut som ett könsorgan,
och sure jag kan inte prata MEN döva har väll ochså ett socialt umgänge? eller? yes they do.

SO GUYS I LOVE YOU, YOU KNOW I DO AND I MISS YOU, AND I WILL DO MY BEST TO COME TO MADDES CRIBBB YO. TOMORROW. <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Oh, Simouuun, we can talk without making any sounds! Remember mattelektionen? By the way; I see that you har haft a lot of time to fixa bloggens design. Good for you, it looks awesome. :D

2010-02-26 @ 17:25:43
URL: http://ninjamd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0