Critical

Nu har jag nyss ringt Cena och sagt godnatt. Han berättade att doktorn sa att dom kommer nog inte acceptera honom i armen. Nu låter jag dum, men jag är faktiskt glad att Cena har problem haha. Jag vill inte vara utan honom i ett år fan! no phone, no letters. never.

Idag ville jag leka med Alexander.
Jag lämnade min mobil hemma, och mötte honom på stan, då hade han smsat och ringt mig, att jag skulle komma till funhouse. Fan! Kunde varit kul att leka med en vänn innan jag drar till pappa imorgon en HEL VECKA.


Jaja, Nu ska jag sommna till regnet på rutan :) Godnatt



indeed.

Kommentarer
Postat av: Merissa( älskar RPattz)

öhh okej vad e grejen med att såra mig??

2010-07-25 @ 18:59:40
URL: http://merissak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0