Gästbloggar (tjyvbloggar)

hej! Simoes älskade syster som skriver. Jag kan hennes lösen ord av någon konstig anledning ;)
Hon och jag sitter och kollar på sommarkrysset just nu! jag kan svaret på alla, hon kan bara på några ;) haha hon skulle där emot vunnit ifall det var om Jesse McCartney eller Jonas Brother (mest Nick Jonas), för hon är profs på det.
Fortsätt läsa simones blogg! det hamnar alltid roliga saker här ibland.

Och som ni läste simones blogg idag tidigare så såg ni nog att JAG PRATADE MED CALLE KRISTIANSSON I TELEFON IGÅR! hihih det var underbart!

besök min blogg är ni snälla! tryck på bilden nedan så kommer ni dit!

Keep it real! // Sanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0