om mig

Namn: Simone
Tilltalsnamn/smeknamn: Simone, sim, mone, Simuuun ,simsim
Födelsedag: 7 juli
Hemstad: TT :)
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: brun
Längd:170
Höger/Vänsterhänt: höger
Stjärntecken:kräfta
Sko stlk: 40 41
Är dina föräldrar skilda: Ja.
Skor idag: Inga än så  länge
Mest använda fras på msn: boooooooooo
Det första du tänker på när du vaknar: "nattens dröm
Dina bästa kännetecken: skrattet
När går du och lägger dig: sen, mycket sent
Bästa minne: Egypteeen

Favoriter

Färg: lila
Mat: kyckling
Sport: shopping
Djur: älg
Glass: bananglass
Godis: tuttifrutti
Affär: glitter
Sallad: kycklingsallad
Bokstav: C
Nummer: 7
Tuggummi: hubbabubbbaa
Helgdag: Fredag
Årstid: Våren
Tandkrämssmak: stark
Radiostation: rix fm ?
Parfym: arabian night.

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Engelskalärare
När vill du dö: när jag e gammal
Vem av dina vänner är mest lik dig: hmm madde och alexander skulle jag tro. Dom förstår min humor lixom
Vem är högljuddast: Merissa
Vem får dig mest att skratta: alla får mig att skratta på olik sett
Vem har du känt längst: hmm Ida har jag ju känt sen jag va liten
Vem är blygast: no idea.
När grät du senast: igår typ, eller blev blöt i ögoen hahah
Vad är den bästa känslan i världen: att vara nära personer man älskar
Värsta: ledsen
Vart vill du bo i framtiden: när jag blir gamal vill jag bo i egypten
Hur länge tror du att du kommer leva: hoppas länge

Har du någonsin

Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: ja, 1 timme typ
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: Ja
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: ja
Velat bli modell: Nej
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja
Sett en död människa: på tv
Druckit alkohol: Ja
Ätit sushi: noway
Varit på scen: Ja
Retats: Ja
Blivit nerslagen: ja

Du?

Sjunger bra: indeed.
Kommer överens med dina föräldrar:jada
Gillar åska: om jag inte e själv
Spelar något instrument: jag har faktyiskt spelat många instrument under mitt lilla liv
Äger en iPod: Nej men en iphone
Går till kyrkan: no
Sover med gosedjur: dom är ju i sängen lixom
För dagbok: ja, som jag ska läsa för mina barn i framtiden
Sjunger i duschen: no

This or that:

Pepsi/Cola: pepsi
McDonalds/burger king: McDonlads
Singel/gruppdate: singel
Choklad/vanilj: vanilj
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: tv
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike
: nike
Kinamat/mexikanskt: Kinamat
Kakor/paj: kakor
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Blind

Kan du:
Gå ner i splitt: Nej
Skriva med båda händerna: ja
Vissla: ja
Blåsa en bubbla:ja
Rulla din tunga i en cirkel: Jadå
Ha dina ögon i kors: Nej
Nudda näsan med tungan: Nästan, kan om jag trycker ned näsan
Dansa: mwuhhaha

Vem var den senaste personen:
Du nuddade: Sanna
Du pratade i tfn med: Mamma
Msnade med: Cena
Du kramade: mamma
Du skällde på: Cena xD haha
Sportade med: Sanna

Senast du:
Skrattade: idag :D hela tiden
Grät: yesterday typ
Filmen du såg: sommaren med göran
Tuggade tuggumi: hmm ett tag sen
Drog ett skämt: hela tiden!
Sjöng en sång: idag

Random:

Vilket land skulle du vilja besöka: Back to EGY
Hur många kuddar sover du med: typ 6 ?
Dricker du mjölk: ja
Var tror du vi hamnar när vi dör: någonstans
Hur många signaler innan du svarar: 3..4
Vad är det värsta vädret: snö
Lekte du med barbie som liten: Ja
Hur många ämnen har du ig i: matte. fuck u matte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0