tidsfördriv

 

 Du är tillsammans med? - Cena Elsiessy
 Och varför det? - För att jag är kär i honom 
 Har han fått något smeknamn av dig? - Kadir, Assface, Jerk, stupid, bitch, hoe :) HAHA
 När blev ni tillsammans? - 8 juni 2008
 Hur träffades ni? - Internet
Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Ja det gjorde väl vi.
Hur gammal är han? - 22
Älskar du honom? - Om jag gör
Har du slagit honom? - Typ, han nöp skithårt i mina kinder. and payback is a bitch ;)
Har du roligt med honom? - om jag har! hahah han är sååå rolig
Skulle du kunnna bo med honom? - Självklart! 
Beskriv honom med tre ord? - habibi, fin, romantisk
Vet du nånting om honom? - ? Jsg vet nog mer än han tror haha
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Man vet aldrig, men vi båda satsar 100% :)
Får han dig att skratta? - Varje dag
Säg ETT ord hur du känner för honom? - Kärlek!
Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Vi har bara sett fotboll ihop eftersom han bor i egypten för tillfället
Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Jag ler.
Vad har han för ögonfärg? - brun svarta.
Planerar ni framtiden ihop? - Ja, Det gör vi
Skulle han bli en bra pappa? - Han skulle bli en jättebra pappa för han älskar barn.
Vad gjorde ni senast ni träffades? - Pratade, åt pizza, promenerade , höll om varandra, mobbade varandra, kysstes och lite mer saker... hehe
Vad gör han när han inte är med dig? - Sitta vid datorn, eller umgås med sina vänner, studerade förut, ps2, han är en typisk kille.
Är du svartsjuk på andra tjejer? - Haha ja...De har hänt
Har ni bråkat nångång? - bråk stärker förhållandet
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Ja en natt. Det var inte kul. hahha
Har ni samma åsikter om saker? - Njaa, för det mesta ja. Men vi gillar att diskutera
Har ni samma musiksmak? - Inte samma, men lik
Är han romantisk? - Ja
Har han någon fobi? - Spindlar
Kan han sjunga? - jada :)
Spelar han nått instrument? - trummor på sina knän
Kan han laga mat? - oh no hhaha
Är han envis? - Ja, haha.
Tycker han om att resa? - Vem gör inte det
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - i förmiddags när han snackade med mig sa hans mamma att han ska göra allt som jag vill att han ska göra, det var kul, diggar morssan asså :P
Vad är det sötaste han sa till dig sist? - Jag saknar din hand i min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0