tidsfördriv

Smeknamn: Sim, Simsim, Simuuun

Låt som när du är ledsen sörjer till: umm its over med jesse mccartney
Vad tror folk om dig: De vettefan! Ni får gärna säga vad ni tror....
Stämmer det: Vad?
Vad får du oftast komplimanger för: håret, mina kaninkinder hahah
Vad säger du för att imponera på någon: ja du... haha de vettifan
Hur imponerar man på dig: Humor i say!
Brukar du skratta för dig själv: faktiskt, ja haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: thinking about  you <3
Var bor du: sweden
Trivs du där: Japp :)
Äger du några converse: bara massor frake converse
Hur svarar du i mobilen: hallo

Antal timmar sömn inatt: typ 8

Brukar du komma i tid: typ ja
När mår du bra: När jag är med folk jag älskar eller får göra saker jag älskar att göra! :)
När blev du fotad senast: Idag.. :)

Hur känner du dig nu: helt ok :)
Vanligaste färg på dina kläder: svart, lila... olika faktiskt
Vad tycker du om fötter: säger bara...blääää 
Vad saknar du: Cena, SGB, och Leyla

Favorit dryck på morgonen: kaffe

Rakar du benen: ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: mycket sent.

Är du blyg: ne de tycker jag inte, lite
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, man måste känna personen. 
Har du spytt offentligt: ja

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Mkt! haha ha kul!
Är du nöjd med ditt liv: Ja, pretty much! :)+ Cena and everything will be fine.
Är du bortskämd: lite.. hahha
Vad gör du i morgon: dagen kommer som den kom
vilken kändis tycker du är en bra förebild: Nick jonas för han har diabetes

Vad längtar du till: BAbe kommer hit!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja !

Gillar du om någon just nu:
Gröna eller röda äpplen: Grönnaa
Gillar du golf:
Vilken tid gick du upp idag: 12

Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: ja :P

När grät du senast:

Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara lite, spendera resten ;)
Bär du glasögon eller linser:
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nää, bara de e snygga och hela så!

Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn:
Solar du ofta: det händer

Är du bra på att laga mat: ja jag e faktiskt bra
Är du flygrädd:

Är du musikalisk: ja det skulle jag säga
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten! <3

Vilken är din favoritglass:B&J
Tror du på ett liv efter döden? ja någon sorts ja...

Vad äter du helst när du ser på film: chips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0