Tv i sannas rum

Jag har suttit i Sannas rum och kollat på lite tv, Southpark. Det är nog ett av dom bästa serier som finns ! haha.
Jag borde igenteligen sova nu, för imorgon ska jag jobba jobba jobba, Jag vet inte hur jag ska klara att gå upp klockan 8 ? Jag går ju upp runt 2 varige dag! HAHA. Men ialf, Jag ska jobba med mamma i affären. Spela lite gamla skivor, och hjälpa till :) Medans Sanna, Zouhair och Ziad jobbar ute på loppisen efter gripenbergs slott. Men mamma och jag åker dit vid 2 sedan efter vi har stängt affären och hjälper till att stänga och så :)

Nu ska jag se om Cena vill vara lite social med mig, anars ska jag sova. Hörs sen eller imorgon. Caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0