brum brum

Nu har jag varit ute och brummat lite med bilen. Vi körde till mamma och z's lager i gripenberg. Det var ungefär som ullared. Stort och kostar inte ett skit. Snodde iallafall med mig 3 handväskor hem.
Hittade ochså en bunt med porrtidningar. Jag frågade mamma om dom ska sälja dom. NEEEEJ USSSSH FYYY DOM SKA JAG SLÄNGA. Dom låg precis där man går in, är det inte lite obvious att en naken tjej inte precis är allers eller hemmet tidningarna?

Nu ska jag snart åka och hämta Gandalf och Merissa. Sen blir det boatride med SGB :) (svenska grisars barnomsorg)



Hade ingen bild på en båt. Så det fick bli en bild på pyramider istället...för det är ju ungefär samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0