Du

Jag saknar när du stirrade på mig på pizza hut.
Jag saknar när du kysser mig i hissen på väg upp till lägenheten.
Jag saknar att high five'a med dig.
Jag saknar när du håller min hand.
Jag saknar när du viskar i mitt öra att du älskar mig.
Jag saknar dina ögon med dina tjocka ögonfransar.
Jag saknar när du mobbar mig för jag inte vill gå över gatan för jag är livrädd för trafiken.
Jag saknar när du håller om mig.
Jag saknar att promenera på main street med dig.

Jag hatar när piloten sa "nu flyger vi över portsaid"
Jag hatar att behöva vara flera hundra mil från dig igen.

Jag älskar när du pratar om våran framtid.
Jag älskar när du smsar mig bara för att visa att du tänker på mig
Jag älskar dig.

Jag vill att du ska vara här. Och jag vet att du kommer vara det snart och det är det som gör mig lycklig

 Cena Elsiessy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0