Sommarlov.

Nu var det klart.
Slutet av skolan. Dagen som alla väntar på hela skolåret.
Vad kommer hända under denhär tiden ?

Det återstår att se.



Dethär hade jag på mig idag. Blå tunika. Svarta tights, och vita skor. En väldigt trevlig och sommrig outfit (varning för dagens outfit. det är för modebloggigt. Sånt gillas inte)


Det negativa med att sluta skolan är nog att man träffar sina vänner mer sällan. Synd. Jävligt synd. Men ska se till att det inte händer.



Jag är sur. Har skoskav. Fuck off skoskav.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi ska träffas hela tiden! Jag ska bara fixa körkort först, det tar typ hela sommaren. Men sen! Ajuste,.. det var under sommaren vi skulle träffas. Hm... jag kan cykla.

2010-06-11 @ 22:25:12
URL: http://ninjamd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0