Wired Dream

Hade en sjuk dröm. Pappa bjöd med mig, mamma, merissa, matilda, och sanna till Egypten igen.
Vi var på samma ställe som förra gången. Och michael samy ringde mig och sa att han ska fixa värsta rummet. Jag matilda och merissa fick dela på ett rum, men det fanns bara två sängar. och merissa och matilda tog dom, men det fanns en soffa som var för kort för mig, jag ville att merissa skulle ta den. då började jag och merissa bråka. då tog jag bilen och åkte till port said. och gav cena något jävla legohelvete. sedan gruggade han min näsa mot sin då ringde merissa och sa förlåt hahaha.

Kommentarer
Postat av: Merissa

HAHAHAHAHAH vilken sjukt konstig dröm. Men kul att åka till Egypten TACK!

2010-06-06 @ 16:21:46
URL: http://merissak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0