10 timmars teater

Sitter i skolan nu, ca halva tiden av träningen till teatern är änteligen slut. Puh.
Det är sååå tråkigt, jag är väldigt glad att jag inte går estet eller något såntdära trams nej ush.
Lunch just nu, jag tänkte följa med mina vänner till matsalen, mebn dom äter fisk!
Can you belive it ? FISK!!
så jag stannar här.
(ok madde och merissa bara sprang iväg och dissade mig så jag stannade här och köpte en macka)
bakgrunds musik: aldrig någonsin tvingas hålla käften, friends reklamen, ha!
HA EN BRA DAG

Kommentarer
Postat av: Merissa

FÖRLÅT!

2010-03-16 @ 18:48:27
Postat av: Anonym

Haha, jag fattade inte vart du tog vägen. Det lät "POFF!" och sedan var du bara borta. Eller okej, det poffade inte, du fanns bara inte där vi fanns helt enkelt.

2010-03-17 @ 20:23:46
URL: http://ninjamd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0