Dagens lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Kompisarna och Babe
Vad gjorde du klockan 08 imorse: Då sov jag
Vad gjorde du för 15 minuter sen: Kollade på en urtråkig film.
Det sista du sa högt: Jasmin är ett svin :)
Det senaste någon sa till dig: Men vi ses sen okey ? :)
Vad har du druckit idag: Vatten, Pepsi och iste
Vad var det senaste du åt: Semla
Vad var det senaste du köpte: SOLO:tidningen
Vad är det för färg på din ytterdörr: Träbrun
Vad är det för väder hos dig just nu: Mörkt och kallt
Godaste glassmaken: Blåbääär.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej man måste lära känna personen, men jag tror på attraction vid första ögonkastet
Sover du tungt: ja
Drömmer du mardrömmar: Inte så ofta
Trivs du med ditt jobb: Jag studerar och trivs med det
Favoritklädsel: rutigaskjortor! tights.
Favoritlåt just nu: Chris brown- kiss kiss
Vad ser du om du tittar till höger: en tv
Vad gör dig glad just nu: inget speciellt är lite ensam och uttråkad.
Vad ska du göra härnäst: Se en till film
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: im doing fine
Favoritgodis: hmm chocklad.
Kläder just nu: Tights och en blå klänning
Sommarplaner: Ska fylla 18 och ha så kul som möjligt :)
Ringer du när du mår som sämst: Senap aka. Cena
Hur många kuddar sover du med: 5
Spelar du något instrument: im trying my best on the guitarr
Morgon eller nattmänniska: båda
Har du mest minnen med: nära och kära
Vad är viktigast för dig: Familj och vänner
Är du kittlig: Jao, det är jag faktiskt
Snarkar du: Madde do i ? do i really? haha
Stjärntecken: kräfta
Kan alltid få dig att skratta: Finns många ;)
Äckligaste insekten: Fluga
Längtar du mest efter just nu: Till sommaren!
Litar du på mest i världen: to be honest, jag litar inte på någon. that will just cost problems

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Litar du på mest i världen: to be honest, jag litar inte på någon. that will just cost problems." Exakt. Eller, lite coolare: WORD.

2010-03-08 @ 21:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0