En egen lägenhet

Vaknade upp hemma hoss Jasmin för en liten liten stund sedan.
Hon har stuckigt till skolan, och kommer inte hem fören 12.
.......................
.....................
................... EN EGEN LÄGENHET I 2 TIMMAR ! WOHOO gillas mycket.
Så mysigt! solen lyser typ lite...okej den lyser inte alls.
tv:n är på det är ett sånthär "jag sätter in 700 klockor om du ringer in och slösar pengar för att gissa på ordet i rutan, du har 0.01% chans att du får svara på frågan, och om du svarar så är det troligen fel" pogram.

Jag är bara lite skraj för att jag drömmde om att ett av barnen i the children låste in mig på toaletten och torterade mig med gafllar och toalettpapper.

ialf... LIVING THE LIFE.


update: Jasmin komm hem efter en timme. my plans are officually ruined

Kommentarer
Postat av: Anonym

IIIH! Vem utav barnen var det? Det som får killer-damp först? Eller Prinsessan? Kanske var det inte barnet, utan det var den där "It's the virus"-killen? :O



[update: Jasmin komm hem efter en timme. my plans are officually ruined] - FAIL :D

2010-03-24 @ 14:17:26
URL: http://ninjamd.blogg.se/
Postat av: Anonym

IIIH! Vem utav barnen var det? Det som får killer-damp först? Eller Prinsessan? Kanske var det inte barnet, utan det var den där "It's the virus"-killen? :O



[update: Jasmin komm hem efter en timme. my plans are officually ruined] - FAIL :D

2010-03-24 @ 14:18:47
URL: http://ninjamd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. Jag dubblar visst mina kommentarer. Kanske för starkare effekt? No one knows.

2010-03-24 @ 16:20:47
Postat av: Merissa

Jag tror att det var den där konstiga ung jäveln som var konstig från början.

2010-03-24 @ 19:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0