Madde is an artist!


Tänk om vi såg ut såhär på riktigt, och vi var i en tecknad serie!

Jag- skulle vara den som alla var rädd för eftersom jag ser jävligt läskig ut! ush fy!
jag blir nästan lite rädd för migsjälv på bilden.

Madde- en rund mörkhyadboll, utan ansikte? jag ångrade mig alla skulle hålla sig borta från madde!

Ryris- Håret sitter ihopp med ansiktet, vissa kan finna det najs, jag finner det läskigt.

Merissa- ja, jag skulle vara lite rädd, jag förmodar att merissa har varit i slagsmål och någon har slått ut hennes tänder? läskigt

Linda- liten och nätt med ett jättehår i form av två bananer, läskigt!

Alexander - liten... han syns nog knappt! läskigt, att inte hitta sin vänn ? han kan ju gömma sig under ett element eller något :O

Sammanfattning : alla ser läskiga ut!

Konstverk av Madde :)

Kommentarer
Postat av: Merissa

hmm fin teckning men vf ska jag alltid ha en konstig mun??

2010-03-09 @ 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0