Om mig



Jag heter Simone, Och jag är en 17 årig lite crazy tjej som bor i en liten stad i kanten av småland.

Jag studerar och tänker bli engelskalärare! de ni! de e status.

min mamma och pappa är skilda så jag bor med min Mamma (förut bodde jag ensam med pappa men flyttade till mamma för att börja gymnasiet)

hemma hoss mamma så bor min riktiga syrra , mammas kille från libanon och hans dotter, som är min plastsyster (hon har en egen lägenhet men hon är mest bara där och sover). mina intressen är musik och det engelska språket, som jag nästan pratar helt flytande nu, det är några få oanvändbara ord som måste tryckas in i min hjärna inan jag kan kalla det mission accomplised, jag älskar r&b när det gäller musik, men dock gillar jag rock ochså, inte slå på trumma så in i helvete rock men sköön rock. mina favoriter är nick jonas och jesse mccartney, gotta love them!

underbara vänner har jag ochså, YOU KNOW WHO YOU ARE .<3 och en pojkvänn som är strandsatt i Egypten, var nyss där ochså och hälsade på honom, vilket land!

woho, om det är något mer är det bara att fråga! ;)

caio now brown cow, im out, bye. / simone



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0