Saknar Egypten


Pappa på stranden (tidvatten)


Promenad bland husen (jag var livrädd och trodde att någon skulle komma och döda oss pga. att vi var svennar, men asså haha det va typ första dagen, egyptier gillar faktiskt oss! förutom shia muslimerna, dom ska man akta sig för. men kolla husen, fatta hur maffiga dom är


Och byggnaderna! fy fan asså så jävla fina.

I cairo, lite newyorkish.. haha

Pappa med min pojkvänns bästa kompis i Port Said.

Egypten är ett fantastiskt land som alla borde besöka någongång.
Man lär sig så mycket.
Och om någon säger Egypten tänker man på sand, en mörk kille med en handuk lirad runt
huvudet med en kamel och vit klänning.
Men så är det defenetivt inte.
Jag vill tillbaka till Egypten snart..
Men den stora anledningen är inte Sanden, och alla vackra plaserna, orsaken är..

DU <3<3<3.. Älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Niniiz

Dethär kanske låter sjukt x') Men vad har du i din handväska? och vad har du för handväska?



Jag intresserar mig av att se vad folk har i sina väskor. Kan du inte ta en bild och visa? Snälla ?



Puss

2010-03-25 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0