Söndag/Godnatt

Dagen har varit väldigt flamsig.
Jag har skrattat överdrivet mycket, Speciellt med Mango och Pojkvännen, fy fan att Cena orkar mig.
Jag håller ju på med mina "dåligaste" skämt, och tackar honom efter när han har låssas skrattar för att göra mig glad. söööt <3
Anars om jag säger något dåligt skämt brukar jag be Sanna(hon är den som oftast vägrar att skratta) att skratta bara för att jag själv tycker att skämtet är så jävla bra. HaHa, tragiskt i know
Anars så har jag spenderat dagen med mango, vi gick och hämtade hennes bil på stan, och lagade mat med föremål vi hittade i frysen. Och nu på kvällen kollade jag på Southpark filmen.
:)

// Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0