Tisdag - sammanfattning av dagen



Imorse spelade vi i BF upp "Pelle svanslös & Maja gräddnos" teatern för 550 barn.
Vilket var Jättekul!
Sedan gick jag upp mot stationen eftersom jag är sjuk så jag ville bara hem och vila.
När jag går där i solen med musik på högsta volym i öronen kommer någon och drar ut
hörlurarna. "omg a killer" tänker jag, men det var Madde. Hon hade ropat och sprungit efter mig utan något svar från mig som var helt inne i min egen lilla värld. sånt gillar vi! hoppas det händer igen haha.
Sen tog jag gratis bussen hem (slö för att gå) och gjorde en iskaffe när jag komm hem och satt i solen lite.
sen blev det slött bara... blogga, Tv...the usal.

Hoppas alla har haft en bra Tisdag.
Med det säger jag GONATT <3

Kommentarer
Postat av: Nattis

Haha, roligt :P Att du inte satsar på de då ;) haha

Okej, då är du grym på engelska med andra ord? Själv suger jag på det språket, förstår och kan prata men de låter ju som de låter, haha :P

Hur kommer det sig att ni pratar engelska hemma?

2010-03-31 @ 10:01:40
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0