Leyla ringde nyss

S: ah hej de e simone
L: ah hey de e leyla jaoooww
S: nämen selamalakooommm !
L: asså jag ska pippa dig, är du sjuk ? du låter värsta sjuk jaooow wala achmed
S: nam nam jag är sjuk jaooow
L:asså wala kommer du imorgon selam camel ?
S: ja jalla jag kommer turkkiisssh
L: asså klarar du det habibi naww, du låter värsta sjuk jaooww kalb.
S: asså jag kommer wala, elssoool
L: okej men asså jag gör värsta arbet åt dig nu jaow, för du är så sjuk och jag tar hand värsta om dig jaow
S: ah chockrun habib !!
L: yalla vi ses imorgon då jaow puss
S: malekom el' salam puss bahebak




ok det lät inte precis så. ,men typ haha.

Kommentarer
Postat av: Leyla Turken!

Alltså simone fan vad du överdriver... Så pratar jag inte alls inte svenskan iaf men jag använder ganska många utlänskord de sant men du behöver inte heller överdriva kmr pipppppaa dig fattaru!? :D hahahhahahahahahahahhaha pussssss(LLL)(K)

2010-05-11 @ 11:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0