MARKNAD!

Idag har millan, jag och sanna gått på kise marken, precis utanför huset. Väldigt nice men är fortfarande sjuk och det spöregnade hela tiden under dom ca 3 timmarna som vi har ute. Men fick lite handlat ialf. allt det jag visar nu plus en present till babe, men kan inte visa det för han kommer kanske kolla här haha.

En stor jävla tavla med Jonas brothers och mitt namn på



LV örhängen, älskar verkligen LV <3



Och LV halsband på det ;)



Asfin ring som jag blev typ kär i !



en D&G(dolche & gabana)  ring, och en Chanel :)



Och två par hörlurar för dom var skitbilliga


Och självklart köpte jag lite munkar och remmar med, sånt som typ är ett "måste" på marknader :P


Hoppas alla haft en fin regnig dag!


Kommentarer
Postat av: Merissa

Väldigt fina saker, du kunde ha fixat en tavla med Robert åt mig =). och en sak till no offence men man stavar Dolce =D PUSS!

2010-05-08 @ 16:45:44
URL: http://merissak.blogg.se/
Postat av: sanna

vrf köpte inte jag tavlan.. hmm?

2010-05-08 @ 19:24:08
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0