stort behov av en säng

Dagen gick fullkomligt bra! hade det kul idag på apun men jag är så fruktansvärt trött så jag vet inte vad!
Behöver verkligen sova ut, som tur är så är det helg om 2 dagar, Sedan kör vi den sista veckan på apun.

Leyla och och fick sluta rätt tidigt idag, det var skönt för det behövdes verkligen. Imorgon ska vi åka till en bondgård med barnen. Ska bli fruktansvärt trevligt, kobajs och sånt. På lunchen satt jag och rättade 32 böcker! 32 böcker!!!!!!! såååå tråkigt, och fick äta ett jävla äpple till lunch. Och en banan men leyla skrattade bara åt mig när jag åt bananen, det fick henne att "tänka på annat janii" haha!





Nu ska jag snart dra till min lillasysters cabaree, hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0