Tjena

Godmorgon Godmorgon


Vad händer? haha händer, igenteligen varför använde men en kroppsdel när man skulle komma på ett ord för "förekommer". wired. mycket wired. ok åter till saken.

Jo, ska snart dra ner till stan och checka mamma och Z's nya lilla tråkiga antikaffär. Jag är emot antikt. Jag tycker det är tråkigt, är mer en sånhär ikea människa, ja! ikea ska de va. När jag har kollat på den lilla antik affären ska jag kolla på bal. åh bilar, blommor, klänningar för tusentals kronor, champange, flickor som spenderat 500 spänn bara på håret för en enda kväll, röda mattan... INTRESSANT. Det kan man ju inte missa, absolut inte. Kollar några bilar sen går jag hem, brukar bli så. Ialf allihoppa ha en fantastisk dag !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0