Busy

Måste ju göra ett inlägg om dan iallafall :)
Just nu har jag precis blivit färdig med min långa dag, änteligen, klockan är snart 11 och det börjar bli dags att sova men först måste min iphone laddas färdigt!

Det enda roliga jag gjorde idag var att se på camp rock 2. Eh nick jonas! ;) och sanna gillar att säga "håll käften jag har sett nick jonas live" Så dö sanna. tack :)
Men just nu har jag fixat mina naglar, jag kan inte springa runt med naglar i samma färg som snor så nu blev dom Tiger istället asså orange och svart haha.

Igenteligen skulle jag Till Merissa och kolla på valvakan med Madde och henne. Men som sagt, det blev lite sent idag, och min hals bränner ungefär lika mycket som en majbrasa så jag måste sova inatt, OCH jag är trött på politik endå. Politik kan ta sig.


Kommentarer
Postat av: sanna

Förresten.. Jag har sett han på bilden live :)

2010-09-20 @ 22:26:54
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-13 @ 21:58:09
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0