Snorunge!

Livet är ju underbart ibland?
Först sjuk 5 dagar sedan 2 dagar frisk sen, BOOOM pissförskyld. Efter dethär ska jag fan ALDRIG mer vara sjuk, jag ska bada i disinfektion, inte ha någon närkontakt eller slicka på handtag(ok det sistnämnda gör jag inte, men jag tycker det blir mer dramatiskt om jag slänger in det)

Inatt drömde jag om Fredrik Reinfelt.. Det var inte roligt! han stirrade hela tiden med sina rådjursögon som han tränar på hemma vid spegeln. Det var allt han gjorde så det vara kanske inte så särskilt livat.

Men jag åkte till skolan imorse iallafall och hämtade böcker så jag har pluggat lite idag, då har jag ju gjort något
Vettigt iallafall. OCh pratat med Cena. Fan jag skulle inte ha retat honom när han var sjuk för några dagar sedan, nu får jag samma sak tillbaka. Fast jag klagar inte, det är jävligt roligt. Mår ju bättre då med lite humor ;)
Nej nu ska jag fortsätta med mitt pluggande!



Just nu ! Pluggar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0