To have etik, or not to have etik

Har funderat hela dagen om jag ska byta ut etiken.
Visst etik kanske är kul och så men det är ju inget jag kan söka in på högskolan med sen. Så efter tankar hit och dit så har jag bestämmt mig att jag ska läsa ... *trummvirvel* HISTORIA

Anars idag så har jag frisknat till lite, känns underbart så imorgon blir det skuuulan igen. Skolan har jag inte saknat men SGB <3

Och nu sitter jag här igen vid mitt skrivbord med stearinljuset och diskolampan och "love the way you lie" i högtalarna.

Men vi hörs imorgon bloggen! hej hej


Kommentarer
Postat av: Merissa

du får 0,5 i meritpoäng om du har etik!

2010-09-22 @ 20:57:01
URL: http://merissak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0